30.4.2024

OOH reklama má i dnes místo v mediálním mixu

Výzkum AC Nielsen potvrzuje efektivitu OOH reklamy
OOH reklama má i dnes místo v mediálním mixu

Výsledky výzkumné studie OOH Activation study 2023, kterou loni v říjnu realizovala společnost Nielsen ve spolupráci s agenturou ResSOLUTION, ukazují, že OOH reklama (Billboard, CLV, Bigboard, atd.) je stále efektivním mediatypem, který má inzerentům co nabídnout. Studie se zaměřila na efektivitu reklamních ploch ve srovnání s ostatními mediatypy z hlediska online aktivace i na to, jak outdoor reklamu vnímá česká veřejnost.

 

Více se dočtete přímo na stránkách AC Nielsen - https://www.nielsen-admosphere.cz/news/ooh-je-efektivni-mediatyp-ktery-ma-co-nabidnout

Čtěte dále

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení