OOH reklama má i dnes místo v mediálním mixu
Výzkum AC Nielsen potvrzuje efektivitu OOH reklamy
Klíčem k optimálním billboardu je jednoduchost.
Potenciální klient má na shlédnutí billboardu v průměru časový úsek o délce několika sekund. Během něj by měl být schopen jej pojmout a zapamatovat si jej. Takže ideálně jedno sdělení, jeden obrázek/produkt, jedna náváděcí informace k provozovně, jednoduché pozadí.
OOH reklama je dle výzkumů velmi efektivní „přivaděč“ na web, takže pokud potřebujete přenést více informací, rozhodně přidejte odkaz na webové stránky.
Je smysluplné používat na reklamní ploše výrazné barvy (ne reflexní), které upoutají pozornost.
Grafika/obrázky (pokud ji na billboardu použijete) by měla být jednoduchá a neměla by odvádět pozornost od hlavního sdělení.
Všechny prvky vizuálu na reklamní ploše by měly být nějakým způsobem oddělené, aby nevytvářely vizuální chaos.
Na CLV (jako na reklamu v MHD) má zákazník v průměru až 3 minuty času, takže (přestože obecně platí stejná providla jako u billboardu) zde je možné dát na plakát více informací a QR kód, který zákazníka přenese přímo na Vaše stránky, rezervační formulář, atp.
Technická poznámka – u billboardů není vhodné používat černou barvu na velkých plochách – plakát pod slunečním světlem intenzivně pracuje a může se trhat.
Výzkum AC Nielsen potvrzuje efektivitu OOH reklamy
Ve spolupráci s výzkumným oddělením největšího mezinárodního komunikačního holdingu GroupM, jsme realizovali testovací…