10.1.2023

Jaký formát plochy je pro Vás nejlepší?

Pomůžeme vám vybrat ten správný...
Jaký formát plochy je pro Vás nejlepší?

U pronájmu outdoorových reklamních ploch obecně platí (tak jako u nemovitostí) lokalita, lokalita, lokalita :o)

takže pokud chcete upozornit na svůj autoservis a najdete billboard na silnici vedoucí kolem něj, neváhejte ani minutu. To samé platí, pokud je za rohem od vašeho kadeřnictví zastávka MHD s CLV vitrínou.

 

Pokud chcete oslovit zákazníky na větším území a nalákat je například do svého střediska se zahradní technikou, bude dávat největší smysl vybrat billboardy u komunikací, klidně do vzdálenosti 30-40 km. Vzhledem k tomu, že tady už mluvíme o větších nákupech (například kvalitní sekačka dnes může stát okolo 12.000 Kč), je ověřeno, že zákazník je připraven za zajímavou nabídkou vyrazit i na delší trasu.

 

Na druhou stranu, když chce Fakulta umění a designu, Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem ukázat co všechno vzniklo v jejích ateliérech, není lepší volba, než prosvětlený citylight. Ukázku můžete vidět na fotce nad článkem a jistě uznáte, že souznění forem je ideální.

 

Samozřejmě oba formáty se dají i kombinovat, znamená to ovšem přípravu dvou grafických podkladů, takže pro menší kampaně to není běžné.

 

 

 

 

Čtěte dále

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Nastavení