Rozdíl mezi billboardem, megaboardem a jinými OOH plochami
Rozdíl mezi billboardem, megaboardem a jinými OOH plochami
U pronájmu outdoorových reklamních ploch obecně platí (tak jako u nemovitostí) lokalita, lokalita, lokalita :o)
takže pokud chcete upozornit na svůj autoservis a najdete billboard na silnici vedoucí kolem něj, neváhejte ani minutu. To samé platí, pokud je za rohem od vašeho kadeřnictví zastávka MHD s CLV vitrínou.
Pokud chcete oslovit zákazníky na větším území a nalákat je například do svého střediska se zahradní technikou, bude dávat největší smysl vybrat billboardy u komunikací, klidně do vzdálenosti 30-40 km. Vzhledem k tomu, že tady už mluvíme o větších nákupech (například kvalitní sekačka dnes může stát okolo 12.000 Kč), je ověřeno, že zákazník je připraven za zajímavou nabídkou vyrazit i na delší trasu.
Na druhou stranu, když chce Fakulta umění a designu, Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem ukázat co všechno vzniklo v jejích ateliérech, není lepší volba, než prosvětlený citylight. Ukázku můžete vidět na fotce nad článkem a jistě uznáte, že souznění forem je ideální.
Samozřejmě oba formáty se dají i kombinovat, znamená to ovšem přípravu dvou grafických podkladů, takže pro menší kampaně to není běžné.
Rozdíl mezi billboardem, megaboardem a jinými OOH plochami
Průvodce k pronájmu billboardu pro začátečníky
Výzkum AC Nielsen potvrzuje efektivitu OOH reklamy