Městský mobiliář: Jak využít veřejný prostor pro venkovní reklamu
Městský mobiliář: Proč by ho inzerenti měli využívat a na co si dát pozor
Základem naší nabídky ploch k pronájmu je klasický billboard
rozměr billboardu je 5,1 x 2,4 m
umístěn je většinou kolem silnic, a to jak na samostatných konstrukcích, tak může být umístěn na zdech domů, či jiných stěnách
jeho pomocí oslovíte především motoristy, ale ve městech i pěší.
pomocí billboardů jste schopni smysluplně pokrýt území okresu, kraje, ale i jeden billboard může posloužit jako navigace.
základní časovou jednotkou pronájmu je jeden měsíc, ale dají se pronajmout klidně na celý rok.
standardní pronájem billboardu na jeden měsíc se cenově pohybuje od 6.500 Kč bez DPH
Druhým klíčovým formátem OOH reklamy, který nabízíme je takzvané CLV
je to zkratka pro City Light Vitrine, městskou plochu o rozměrech 1,18 x 1,75 m.
jedná se o exkluzivní podsvětlenou vitrínu, většinou na zastávce MHD, nebo může být i samostatně stojící.
zasahuje primárně lidi cestující MHD, ovšem hodně ploch je viditelných i řidiči ze silnice.
vzhledem k tomu, že cestující má na CLV v průměru čas okolo tří minut a je s ním v těsném kontaktu, je možné dát na CLV více informací, než na billboard a umístit na něj kromě obligátní webové adresy např. i QR kód, atp.
standardní pronájem CLV na jeden měsíc se cenově pohybuje od 7.300 Kč bez DPH
pro zájemce o větší plochy máme i několik bigboardů
Bigboard má rozměry 9,6 x 3,6 m, je to vlastně takový zvětšený billboard :o)
a plachet - zde je rozměr vždy podle konkrétní stěny na které je umístěn.
Ceny pro tyto formáty se pohybují od 40.000 Kč za měsíc bez DPH.
i bigboardy a plachty se obchodují na měsíční bázi, ovšem vzhledem k vyšším produkčním nákladům se většinou pronajímají na delší období.
Plachty také, vzhledem k tomu že jde o speciální formáty, (každý je jinak velký, jsou zde speciální požadavky a náklady na instalaci, atd.) nenabízíme prostřednictvím e-shopu, ovšem v případě zájmu jsme samozřejmě připraveni udělat nabídku.
Zároveň jsme na všech reklamních plochách schopni v případě zájmu navrhnout, vyrobit a nainstalovat speciální nástavby, či další prvky...
Městský mobiliář: Proč by ho inzerenti měli využívat a na co si dát pozor
Rozdíl mezi billboardem, megaboardem a jinými OOH plochami
Průvodce k pronájmu billboardu pro začátečníky